لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکلات به دلیل ناآگاهی مشتریان عزیز ، نکات مهم زیر را با دقت بخوانید  :

نکته 1 ) از طریق شماره تماس 03146563402 و یا آدرس ایمیل info@erison.ir و یا سامانه پیامکی 30005698000000 میتوانید فروشگاه اریسون را در جریان امور مربوط به خدمات پس از فروش قرار دهید .

نکته 2 ) هنگام ارسال محصول لطفا دلیل بازگشت آن را بر روی یک تکه کاغذ و یا پشت فاکتور بنویسید تا روند مراحل سریعتر پیش رود.

نکته 3 ) در صورتی که کارتن اورجینال محصول دچار آسیب دیدگی از قبیل ( پاره شدن ، نوشتن توضیحات با خودکار یا ماژیک، برچسب زدن و....) باشد و همچنین اقلام و متعلقات مربوط به آن از قبیل ( کارت گارانتی، ریموت، دفترچه راهنما، پلاستیک و یونولیت و... ) ناقص باشد. محصول مشمول خدمات پس از فروش نخواهد بود .

نکته 4 ) لطفا جهت بازگرداندن محصول و استفاده از خدمات پس از فروش ، از آدرس زیر استفاده نمایید .

آدرس فروشگاه : اصفهان- سگزی – نبش خیابان دانش – پلاک 1 – فروشگاه اریسون - کد پستی : 8139138461

شرایط محصول جهت استفاده از خدمات پس از فروش ( 10 روز ضمانت بازگشت محصول )

الف) تفاوت مشخصات فنی و شکل ظاهری محصول ارسال شده برای خریدار با اطلاعات و توضیحات ارائه شده در وب سایت :

- خریداران محترم ، هنگام دریافت سفارش، چنانچه متوجه تفاوت اطلاعات محصول دریافتی با وب سایت شوند ( ضمن اینکه مشخصات فنی و نوع رنگ محصول بر روی بسته بندی سفارشات درج خواهد شد ) سریعاً مراتب را ظرف مدت 24 ساعت به فروشگاه اریسون گزارش و همچنین نباید از محصول هیچ استفاده ای صورت گرفته باشد در غیر این صورت مشمول خدمات پس از فروش نخواهد شد .

- این حق برای مشتری وجود دارد تا محصول مورد نظر را عودت داده و فروشگاه اریسون موظف می باشد کلیه مبلغ دریافتی محصول و هزینه های ارسال ( رفت و برگشت ) را به مشتریان بازگرداند یا اقدام به تعویض آن نماید.

ب ) اشکال فنی و خراب بودن محصول هنگام تحویل به خریدار

- در صورت مشاهده اشکال فنی و یا خراب بودن محصول ظرف مدت 10 روز فروشگاه اریسون را از این موضوع آگاه نمایید .

- کلیه محصولات خریداری شده باید توسط نصاب های مجاز نصب و راه اندازی شوند. در صورت راه اندازی محصول توسط شخص خریدار، گارانتی از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.

- اگر اشکال فنی قابل رفع باشد، تعمیرات آن بر عهده خدمات پس از فروش بوده و فروشگاه اریسون هیچگونه مسئولیتی ندارد و فقط هزینه های تعمیر را تقبل میکند، ولی اگر اشکال فنی اساسی و غیر قابل رفع باشد، امکان بازگشت محصول و استفاده از خدمات پس از فروش اریسون وجود دارد . همچنین باید توسط نمایندگی مجاز پس از فروش اشکال فنی صورتجلسه و به همراه مهر و امضاء به فروشگاه اریسون اطلاع رسانی شود .

- در صورت اشکال فنی و خراب بودن محصول، خریدار هیچ حقی بابت اخذ خسارت از فروشگاه اریسون ندارد ، چرا که ممکن است سایر عوامل انسانی ، طبیعی  و... در این امر دخالت داشته و چنانچه اشکال فنی و خرابی به دلیل عدم روش صحیح خریدار باشد و توسط کارشناسان ما این امر اثبات شود مشمول خدمات پس از فروش فروشگاه اریسون نخواهد شد .

پ ) تورفتگی، خط و خش و شکستگی محصول هنگام تحویل به خریدار :

-  در صورتی که بعد از دریافت سفارش توسط خریدار ، محصول مربوطه دارای تو رفتگی ، خط و خش و شکستگی باشد، باید ظرف مدت 24 ساعت فروشگاه اریسون را از این موضوع آگاه نمایید. اگر محصول از نظر عملکرد فنی سالم باشد، خریدار میتواند بر اساس شدت آسیب دیدگی ، بین 2% الی 10% از کل مبلغ محصول را به عنوان کالای آسیب دیده از فروشگاه اریسون اخذ و آن را استفاده نماید. ولی چنانچه خریدار تمایل به استفاده از محصول فوق را نداشته باشد، میتواند آن را بازگشت زده و از خدمات پس از فروش فروشگاه اریسون استفاده نمایند .

- اگر خریدار به دلیل عدم روش صحیح باعث به وجود آمدن تو رفتگی ، خط و خش و شکستگی در محصول شود، مسئولیت آن متوجه خریدار بوده و محصول مشمول خدمات پس از فروش فروشگاه اریسون نخواهد شد .

- جهت تعیین درصد شدت آسیب دیدگی محصول، خریدار باید از محل آسیب دیده عکس گرفته و آن را به ایمیل info@erison.ir ارسال نماید. در این صورت کارشناسان فروشگاه اریسون بعد از بازبینی محل آسیب دیده ، درصد خسارت را تعیین و به اطلاع خریدار خواهند رساند .

ت ) انصراف مشتریان از ثبت سفارش :

- چنانچه خریدار گرامی سفارش خود را در وب سایت فروشگاه اریسون قطعی نموده باشد و سپس از تصمیم خود مبنی بر خرید منصرف شود، باید ظرف مدت 24 ساعت سریعاً مراتب را به فروشگاه اریسون گزارش نماید .

- اگر سفارش ثبت شده خریدار ارسال نشده باشد، خریدار میتواند آن سفارش را لغو و اقدام به تعویض محصول و یا اخذ مبلغ خود نماید، ولی در صورتی که سفارش خریدار ارسال شده باشد، فروشگاه اریسون هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نداشته و خریدار باید هزینه بازگشت کالا را نیز تقبل نماید.

- هنگام ارسال محصول باید از آن هیچ استفاده ای نشده باشد و مطابق با بسته بندی اولیه بوده و پلمپ ( سیم و سرب ) نیز شکسته نباشد .

- خریدار میتواند از طریق یکی از روش های ذیل از وضعیت سفارش خود مطلع شود :

- ارسال پیامک توسط فروشگاه اریسون به طور منظم برای خریداران جهت اطلاع از وضعیت سفارش

- داشتن کد پیگیری سفارش و تماس با پل های ارتباطی اریسون جهت اطلاع از آخرین وضعیت سفارش

- در صورتی که سفارش مشتری از طریق پست جمهوری اسلامی ایران ارسال شده باشد. با در اختیار داشتن کد پیگیری مرسوله ( از طریق پیامک برای مشتریان ارسال خواهد شد ) میتوانید آخرین وضعیت سفارش خود را از طریق لینک ذیل مشاهده نمایید.

سامانه رهگیری مرسولات پستی

ث ) آسیب دیدن محصول هنگام ارسال در حمل و نقل :

- اگر خریدار تشخیص بدهد محصول در حین حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شده است، باید ظرف مدت 24 ساعت فروشگاه اریسون را  از این موضوع مطلع نماید . اگر بعد از دریافت محصول توسط خریدار مشخص گردد آسیب دیدگی کالای فوق به علت خطای ناشی از عوامل انسانی یا بسته بندی نامناسب در حین حمل و نقل بوده ، به علت بیمه بودن محصولات ارسالی ، کلیه مبلغ محصول به همراه هزینه های رفت و برگشت به مشتریان بازگردانده خواهد شد.

- اگر در حین حمل و نقل محصول دچار آتش سوزی و یا سبب از بین رفتن آن شود این حق بر مشتری وجود دارد ( به علت بیمه کالا توسط شرکت توزیع برای مشتریان اریسون ) تا کلیه مبلغ محصول و هزینه های ارسال ( رفت و برگشت ) را اخذ نماید .

جهت اطلاع از مراحل بازگرداندن محصول اینجا کلیک کنید .

 


بالا