نحوه ی محاسبه هزینه ارسال ، چگونگی مراحل ارسال ، نحوه ی رسیدگی به درخواست مشتریان محترم توسط فروشگاه اریسون

الف ) محاسبه هزینه ارسال محصول

- جهت ارسال محصولات لوازم خانگی کوچک از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران استفاده شود.

- جهت ارسال محصولات سنگین لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و... حتما از باربری استفاده شود ( نزدیک ترین باربری نزد سکونت شما ) و در صورت ارسال کالای مربوطه توسط شرکت های توزیع ( تیپاکس – پست پیشتاز و... ) به دلیل هزینه های گزاف و سنگین ، فروشگاه اریسون مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه های اضافی آن ندارد.

- هزینه بازگشت محصول ( از طریق پست و باربری ) را باید مشتریان پرداخت کنند.

ب ) راهنمای چگونگی ارسال محصولات مشمول 10 روز ضمانت بازگشت به فروشگاه اریسون

- لطفا قبل از هرگونه ارسال محصول با فروشگاه اریسون هماهنگی کنید.

- بسته بندی کالا جهت ارسال مطابق با بسته بندی اولیه بوده تا از هرگونه آسیب در حمل و نقل جلوگیری شود و به پایین ترین حد خود برسد .

- چنانچه پس از ارسال محصول، کارشناس های ما تشخیص دهند کالای مربوطه در حمل و نقل ( درب منزل خریدار تا فروشگاه اریسون ) دچار نقص فنی و یا ضربه خوردگی شده است مشمول خدمات پس از فروش نمی باشد .

- در صورت قراردادن رمز عبور بر روی محصول ابتدا آن را به حالت اولیه بازگردانید و سپس ارسال کنید . در غیر اینصورت هرگونه مشکل بعد آن به عهده خریداران خواهد بود .

- باربری

- حتما پس از ارسال محصول، شماره تماس و پل های ارتباطی باربری مبدا و مقصد را دریافت نمایید تا امکان پیگیری وضعیت کالای خود را داشته و همچنین به فروشگاه اریسون جهت پیگیری کردن و دریافت محصول، اطلاع رسانی نمایید .

- از باربری مربوطه خواهش کنید از درج توضیحات بر روی کارتن محصول و مخدوش کردن آن جهت ارسال خودداری نماید در غیر اینصورت هرگونه مخدوش کردن آن مشمول خدمات پس از فروش فروشگاه اریسون نمی باشد . آدرس گیرنده و فرستنده را بر روی تکه کاغذی نوشته و بر روی محصول بچسبانید .

- شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

- برای بازگرداندن محصول از طریق پست، مشتریان حتما شماره پیگیری مرسوله را از شرکت پست دریافت نماید و به فروشگاه اریسون اطلاع رسانی کند تا مراحل دریافت کالا سریعتر صورت گیرد.

پ ) نحوه ی رسیدگی به درخواست مشتریان محترم توسط فروشگاه اریسون بعد از تحویل کالا

- مدت زمان اعلام نتیجه بررسی توسط کارشناسان فروشگاه اریسون به مشتریان مطابق با بندهای ذیل می باشد :

- در صورت وجود اشکال فنی ، خراب بودن ، شکستگی ، خط و خش ، تورفتگی محصول، نهایت پاسخگویی 48 ساعت

- در صورت تفاوت توضیحات ارائه شده در وب سایت با محصول دریافتی خریدار، انصراف خریدار از خرید محصول نهایت پاسخگویی 24 ساعت

-  اگر خسارت پیش آمده برای محصول متوجه خریدار باشد فروشگاه اریسون هیچ گونه مسئولیتی نداشته و خریدار باید هزینه برگشت را تقبل نماید ولی اگر خسارت پیش آمده متوجه فروشگاه اریسون باشد خریدار میتواند تمام مبلغ محصول و هزینه های ارسال ( رفت و برگشت ) را اخذ و یا اقدام به تعویض محصول نماید . لازم به ذکر است ملاک اصلی نظر در مورد کالای مشتریان در خصوص مشکل به وجود آمده کارشناسان فروشگاه اریسون می باشند . ( فروشگاه اریسون همواره طرفدار حق بوده و همیشه تمام تلاش خود را می نماید تا رضایت مشتری را جلب نماید. )

- اگر مشتریان عزیز خواستار همان نوع محصول و مشخصات فنی باشند، در صورتی که در انبار موجود نباشد، فروشگاه اریسون هیچگونه مسئولیتی ندارد و اگر محصول مربوطه دچار افزایش یا کاهش قیمت شده باشد، مشتری عزیز باید مایه تفاوت آن را پرداخت کند.

- اگر مشتری محصول جدید سنگین تری درخواست کند، طبیعتا هزینه ارسال بر اساس وزن کالا متغیر بوده که باید مایه تفاوت آن را نیز پرداخت کند .

- هنگام ارسال محصول توسط مشتری ، حتما باید کالای مربوطه به دست فروشگاه اریسون رسیده باشد تا اقدام به بررسی درخواست خریدار نماید در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی بر فروشگاه نیست .