پرسش های متداول

ثبت نام در وب سایت

1 – آیا برای خرید از فروشگاه اریسون نیاز به ثبت نام می باشد ؟

بله ، چنانچه کاربران محترم قصد خرید از فروشگاه اریسون را داشته باشند ابتدا در وب سایت ثبت نام کرده و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود می نمایند .

2 – من میخواهم در وب سایت ثبت نام کنم ، باید چه مراحلی را انجام دهم ؟

ابتدا بر روی گزینه  ورود به حساب در قسمت بالای کادر موتور جستجوگر صفحه وب سایت کلیک کرده، سپس در صفحه باز شده ایمیل خود را در قسمت حساب کاربری درج نموده و بر روی گزینه ایجاد یک حساب کاربری کلیک نمایید در صورتی که ایمیل درج شده برای ثبت نام در سیستم تکراری باشد با پیغام اینکه باید ایمیل جدیدی را وارد نموده روبرو خواهید شد که در آن صورت باید ایمیل دیگری را برای ثبت نام وارد نمایید و در پایان اطلاعات خواسته شده سیستم از قبیل آدرس، تلفن همراه و ثابت، کد پستی، اطلاعات شخصی و..... را با دقت تکمیل کنید.

3 – آیا در صورتی که در وب سایت ثبت نام کنم ، ایمیلی از طرف اریسون برای من ارسال خواهد شد ؟

بله ، در صورتی که مراحل ثبت نام در وب سایت به پایان برسد یک ایمیل حاوی نام کاربری و رمز عبور که کاربران در حین ثبت نام وارد نموده اند ، برای آنها ارسال خواهد شد .

5 – در صورتی که در وب سایت ثبت نام کنم آیا نیاز به فعالسازی اکانت از طریق ایمیل خود دارم ؟

خیر، برای ثبت نام در فروشگاه اریسون نیاز به فعالسازی اکانت کاربران نیست.

6 – من گزینه های خبرنامه و پیشنهادات ویژه را در حین ثبت نام انتخاب کردم ، آیا در آینده امکان لغو و یا فعال سازی آنها وجود دارد ؟

بله، در صورتی که در آینده تصمیم بر لغو و یا فعال سازی نمودن خبرنامه و یا پیشنهادات ویژه را دارید درخواست خود را به ایمیل info@erison.ir و یا سامانه پیامکی 30005698000000 ارسال نمایید .

7 – آیا به صورت مهمان میتوانم بدون ثبت نام، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایم ؟

برای خرید از فروشگاه اریسون حتما باید در وب سایت عضو باشید. ولی اگر به صورت مهمان اقدام به خرید کنید در پایان سیستم از شما درخواست ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود را داشته که بعد از عبور از مراحل فوق میتوانید محصولات خود را خریداری نمایید .

8 – من به صورت مهمان محصولات خود را به سبد خرید اضافه کردم، آیا محصولات در سبد خرید، بعد از ثبت نام و یا ورود به حساب کاربری حذف خواهند شد ؟

خیر، خریدار گرامی میتواند بعد از ثبت نام و یا ورود به حساب کاربری خود ، مراحل تکمیل خرید را تا پایان انجام دهد .

اعتماد به فروشگاه اریسون

1 – من قصد خرید از فروشگاه اریسون را دارم و این اولین خرید من به صورت اینترنتی می باشد، از کجا مطمئن باشم بعد از واریز مبلغ، علاوه بر اینکه محصول خریداری شده اورجینال و با کیفیت ( مطابق با توضیحات ارائه شده در وب سایت ) می باشد ، محصول فوق به دست من خواهد رسید ؟

برای مطالعه اعتماد به فروشگاه اریسون و جلوگیری از توضیحات تکراری اینجا کلیک کنید .

کلیه کالای های ارسال شده اورجینال و کاملا مطابق با عکس ها و توضیحات ارائه شده در وب سایت بوده و مشتریان میتوانند از خدمات پس از فروش ( 10 روز ضمانت بازگشت محصول ) استفاده نمایند و جای هیچ نگرانی نیست. همچنین کلیه محصولات دارای گارانتی های معتبر می باشند . جهت هرگونه سوال میتوانید با شماره 03146563402 و یا آدرس ایمیل info@erison.ir و یا سامانه پیامکی 30005698000000 در تماس باشید .

حساب کاربری :

1 – آیا میتوانم مشخصات فردی خودم نظیر ( نام و نام خانوادگی،آدرس ایمیل، آدرس،شماره تماس،کد پستی و... ) را ویرایش کنم ؟

بله، این امکان وجود دارد، برای ویرایش اطلاعات فردی خود کافی است به حساب کاربری خود رفته و بر روی گزینه اطلاعات شخصی کلیک کرده و مشخصات خود را ویرایش نمایید . برای ویرایش آدرس محل سکونت یا کار خود به قسمت آدرس های من رفته و آدرس خود را ویرایش نمایید .

 2 – اگر رمز عبور یا  آدرس ایمیل خود را فراموش کنم آیا امکان بازیابی وجود دارد ؟

در صورتی که کاربران رمز عبور خود را فراموش کرده باشند امکان بازیابی وجود داشته و در محلی که نام کاربری و رمز عبور خود را جهت ورود به حساب کاربری وارد مینمایید بر روی گزینه ( رمز عبور را فراموش کردیده اید ؟ ) کلیک کرده و در صفحه باز شده آدرس ایمیل ثبت نام شده در فروشگاه را وارد نموده و گزینه دریافت کلمه عبور را انتخاب کنید. سپس لینک تغییر رمز عبور به ایمیل کاربران ارسال خواهد. ولی برای بازیابی آدرس ایمیل این امکان وجود نداشته و فروشگاه اریسون نیز قادر به بازیابی ایمیل مربوطه نمی باشد و باید مجددا با یک ایمیل جدید داخل وب سایت ثبت نام نمایید .

3 -  من مراحل بازیابی رمز عبور را به طور دقیق انجام دادم ولی هیچ ایمیلی بابت بازیابی رمز عبور برای من ارسال نشده است ؟

اگر ایمیل بازیابی رمز عبور، به قسمت inbox اکانت ایمیل کاربران ارسال نشده است به قسمت Spam  ، اکانت خود مراجعه نمایید .

4 – من چگونه میتوانم از خرید های قبلی خود مطلع شوم ؟

بعداز ورود به حساب کاربری خود، گزینه تاریخچه سفارش و جزئیات را انتخاب نموده و از وضعیت خرید های قبلی خود مطلع شوید . همچنین امکان مشاهده فاکتور و کد رهگیری سفارشات خریداری شده نیز وجود دارد .

راهنمای خرید

1 –  سفارش خود را در چه روز و ساعتی میتوانم ثبت کنم ؟

در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز

2 – من نیاز به مشاوره و کمک جهت انتخاب محصول مناسب با شرایط مالی خود دارم ، آیا فروشگاه اریسون به من کمک خواهد کرد ؟

بله ، کارشناسان مجرب فروشگاه اریسون آماده پاسخگویی و کمک به مشتریان عزیز در جهت انتخاب محصول دلخواه آنان می باشند. ضمن اینکه مشتریان با مطالعه مطالب ارائه شده در مورد محصولات ، نظرات کاربران ، ابزار مقایسه محصولات با یکدیگر، اخبار و ویدئوهای مرتبط ، میتوانند محصولات خود را بهتر و راحتر انتخاب کنند .

3 – از کجا مطلع شوم محصول انتخابی من برای خرید ، ساخت کدام کشور است ؟

 برای اطلاع از کشور سازنده میتوانید به قسمت ( ویژگی ها ) محصول انتخابی خود مراجعه کنید .

4 – آیا بعد از نهایی کردن سفارش ، کد پیگیری آن را نزد خودم نگه دارم ؟

بله ، داشتن کد پیگیری سفارش جهت مطلع شدن از وضعیت آن الزامی است .

5- من سفارش خود را قطعی نمودم ، آیا فروشگاه اریسون با من هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد ؟

بله فروشگاه اریسون بعد از ثبت سفارش مشتریان، از طریق تماس تلفنی راهنمایی های لازم را با خریدار از زمان ثبت سفارش تا تحویل و راه اندازی محصول انجام خواهد داد .

 6 – آیا امکان سفارش را برای دیگران دارم ؟

بله ، در هنگام تکمیل سفارش، اطلاعات مربوط به شخص مورد نظر به همراه آدرس و... را ثبت و اقدام به خرید نمایید . ضمن اینکه برای تحویل گرفتن محصول فوق از مامور توزیع ، حتما کارت ملی ، شناسنامه یا گواهینامه را در اختیار داشته باشد . لازم به ذکر است چنانچه سفارش قطعی شده باشد ، فاکتور ایجاد شده در پایان به هیچ عنوان قابل ویرایش نمی باشد .

7 – من میخواهم کالایی را سفارش و به عنوان هدیه به آدرس دیگری ارسال کنم ، آیا امکان عدم ارسال فاکتور بر روی کالا وجود دارد ؟

بله ، در هنگام روند تکمیل ثبت سفارش، حتما در قسمت توضیحات ذکر کنید تا به درخواست خریدار رسیدگی شود در صورتی که فراموش کردید ، سریعاً ما را در جریان امور قرار دهید .

8 – چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم ؟

فروشگاه اریسون از طریق پیامک ، مشتریان گرامی را از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع می نماید و همچنین با داشتن کد پیگیری سفارش ( بعد از ثبت سفارش نهایی برای خریداران ارسال خواهد شد ) میتوانید بواسطه تماس با فروشگاه اریسون از وضعیت سفارش خود مطلع شوید . شماره 30005698000000 تنها سامانه پیامکی برای ارسال اس ام اس به مشتریان میباشد.

9 – آیا میتوانم از سفارش خود منصرف یا اینکه اقدام به تعویض محصول کنم ؟

اگر سفارش مشتریان ارسال نشده باشد امکان انصراف و یا تعویض محصول وجود دارد ولی چنانچه سفارش ارسال شده باشد امکان انصراف یا تعویض محصول وجود ندارد .

10- از کجا مطلع شوم محصول مورد نظر من موجود می باشد یا خیر ؟

محصولاتی که دارای عبارت ذیل باشند مشتریان میتوانند نسبت به موجودی و یا عدم موجودی آن اطلاع پیدا کنند.

- ( در انبار موجود می باشد) ، در این صورت خریداران میتوانند سفارش خود را قطعی نمایند .

- ( لطفا تماس بگیرید )، به منزله این است که اریسون باید از طریق شرکت های تامین کننده محصولات فروشگاه به دلیل نوسانات قیمت در بازار ، از آخرین قیمت محصول مورد نظر خریدار اطلاع پیدا کند .

- ( در انبار موجود نمی باشد ) ، به معنای عدم موجودی این نوع محصولات در انبار بوده و مشتریان باید تا زمان عرضه منتظر بمانند

11– آیا میتوانم محصولاتی که با ذکر عنوان ( لطفا تماس بگیرید ) در سایت درج شده را خریداری نمایم ؟

خیر باید قبل از ثبت سفارش با فروشگاه اریسون تماس بگیرید .

12 – من محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کرده، ولی عبارت ( در انبار موجود نیست ) را ندیدم ، آیا پول من برگشت خواهد شد؟

اگر خریدار قبل از هماهنگی با فروشگاه اریسون، محصولاتی که با عنوان ( در انبار موجود نیست ) را ثبت سفارش قطعی نموده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده باشد در این صورت فروشگاه اریسون در صورت عدم موجودی در انبار، مبلغ خریداران را کمتر از یک ساعت برگشت خواهد زد .

13- آیا به صورت تلفنی میتوانم سفارشم را ثبت کنم ؟

بله ، مشتریان عزیز میتوانند به صورت تلفنی علاوه بر اینکه مشخصات فردی ، آدرس ، کد پستی و... را اعلام نموده مبلغ مورد نظر را نیز به صورت کارت به کارت بانکی واریز و سفارش خود را ثبت نمایند .

14 - من میتوانم از طریق سامانه پیامکی سفارش خود را ثبت کنم ؟

بله کافی است کد محصول را به سامانه پیامکی 30005698000000 ارسال کنید در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت .

 محصولات ارسال شده برای خریداران و مشتریان

1 – آیا محصولاتی نظیر ( ساید بای ساید ، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و.. ) که نیاز به نصب و راه اندازی می باشند، فروشگاه اریسون خدمات آن را بر عهده دارد ؟

فروشگاه اریسون تنها مسئولیت معرفی محصولات و ارسال آن برای خریداران را برعهده داشته و نصب و راه اندازی و تعمیر محصولات بر عهده نمایندگی های مجاز پس از فروش میباشد. در صورت نصب و راه اندازی محصول توسط شخص خریدار، گارانتی از درجه اعتبار ساقط خواهد شد .

2 – هزینه نصب و راه اندازی محصول من بر عهده کیست ؟

 هزینه ایاب و ذهاب نصاب جهت نصب و راه اندازی محصولات بر عهده خریداران بوده و فروشگاه اریسون هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

 3 – از چه طریق با نمایندگی های مجاز پس از فروش خود تماس بگیرم ؟

جهت مشاهده لیست کامل نمایندگی ها اینجا کلیک کنید .

 پرداخت اینترنتی و کارت به کارت بانکی :

1 – چگونه میتوانم مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم ؟

از دو طریق ، مشتریان میتوانند اقدام به پرداخت سفارش مربوطه نمایند . الف ) پرداخت آنلاین توسط درگاه بانک ملت  ب ) کارت به کارت بانکی ( جهت اطلاعات تکمیلی به قسمت روشهای پرداخت مراجعه نمایید )

خریداران گرامی، بعد از ثبت سفارش ، در پایان از طریق درگاه آنلاین بانک ملت میتوانند اقدام به واریز مبلغ فوق نمایند ( بعد از واریز مبلغ حتما شماره پیگیری تراکنش را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید ). چنانچه خریدار از طریق کارت به کارت بانکی (عابر بانک یا اینترنتی ) اقدام به انتقال وجه نماید باید مراتب را به فروشگاه اریسون اطلاع رسانی نماید ( بعد از انتقال وجه حتما شماره پیگیری را نزد خود نگه دارید ).

2 – اگر حین پرداخت مبلغ سفارش به صورت آنلاین، وب سایت دچار مشکل و صفحه درگاه پرداخت از حالت خود خارج شد در این صورت مبلغ واریز شده از حساب من برداشت ولی در حساب کاربری من خرید با موفقیت انجام نشده باشد تکلیف چیست؟

در بعضی مواقع ممکن است هنگام پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک ملت، وب سایت از نظر سرور و سایر عوامل دچار مشکل شده و مبلغ مورد نظر از حساب خریداران برداشت شده ، ولی خرید در حساب کاربری با موفقیت انجام نشده باشد که در این صورت پول در مرحله میان بانکی بوده و تا 72 ساعت به حساب مربوطه باز خواهد گشت چنانچه مبلغ مورد نظر بازگشت داده نشد با بانک صادر کننده کارت خود تماس گرفته و پیگیر کار خود باشید . ضمن اینکه بعد از مشکل پیش آمده بلافاصله با شماره 03146563402 تماس گرفته تا پس از بررسی ، در صورت واریز شدن مبلغ مورد نظر به حساب فروشگاه اریسون سفارش خریدار قطعی شود .

3 – آیا پرداخت سفارش فقط به صورت نقدی می باشد ؟

بله ، مشتریان عزیز دقت نمایند به دلیل نوسانات قیمت لوازم خانگی ، فروش فقط به صورت نقدی می باشد .

4 – آیا پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک ملت امن و مطمئن می باشد ؟

هنگام پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت بانک ملت ،به این نکته دقت داشته باشید که هنگام هدایت شدن به صفحه درگاه بانک ملت، در داخل کادر آدرس اینترنتی (مرورگر ) حتما از پروتکل://https استفاده شده باشد و همچنین در سمت راست همان کادر عکس یک قفل زرد رنگ را نیز مشاهده شود تا از سرقت اطلاعات شما جلوگیری بعمل آید در غیر اینصورت از پرداخت وجه اکیدا خودداری نمایید .  هنگام پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک ملت ، کاربران عزیز نگران به سرقت رفتن اطلاعات خود نباشند چرا که فروشگاه اریسون با بانک ملت همکاری مستقیم داشته و کلیه اطلاعات کاربران از دسترس فروشگاه اریسون خارج و فقط در اختیار خود بانک ملت قرار خواهد گرفت .

 مراحل ارسال سفارشات

1 – محاسبه هزینه ارسال سفارش چگونه است ؟

هزینه ارسال سفارش برای خریداران بر اساس نوع وزن و همچنین مسافت طی شده متغیر می باشد که جهت اطلاع از هزینه های فوق میتوانید به قسمت ( مراحل ارسال سفارشات ) مراجعه نمایید . ضمن اینکه خریدار هنگام تکمیل روند سفارش در حساب کاربری، میتواند هزینه ارسال سفارش تا مقصد مورد نظر را مشاهده نماید .

2 – من بیشتر اوقات منزل نیستم ، آیا میتوانم سفارش خود را در یک روز و زمان معین تحویل بگیرم ؟

حمل و نقل سفارشات بر عهده فروشگاه اریسون نبوده و خریداران باید با شرکت توزیع شهر خود هماهنگی های لازم را انجام دهند  به همین منظور اطلاعات شرکت توزیع برای خریداران از طریق پیامک ارسال خواهد شد .

3 – من سفارش خود را قطعی نموده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کردم ، چه مدت محصول خریداری شده به دستم خواهد رسید؟

 مدت زمان دریافت سفارش حداقل  24 ساعت ( یک روز ) و حداکثر 72 ساعت ( 3 روز ) بنا به شرایط ترافیکی و مسافت شهرها می باشد.

- مبدا ارسال سفارشات اصفهان می باشد.

4 – آیا امکان خرید به صورت حضوری وجود دارد ؟

خیر ، به علت اینکه فروشگاه اریسون یک خرده فروش آنلاین بوده امکان خرید حضوری وجود ندارد .

گارانتی محصولات

1 – من محصولی خریدم که مدتی از تاریخ آن گذشته ، آیا فاقد گارانتی می باشد ؟

تاریخ شروع اصلی گارانتی ، زمانی می باشد که مشتریان ، محصول را از فروشگاه اریسون خریداری کرده و مبنا ، فاکتور خریدی است که فروشگاه به همراه محصول برای خریدار ارسال می نماید و جای هیچ نگرانی ندارد حتی اگر تاریخ درج شده در کارت گارانتی گذشته باشد . برای اطلاعات بیشتر و یا هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید .

 خدمات پس از فروش ، فروشگاه اریسون ( 10 روز ضمانت بازگشت محصول )

1 – چه نوع محصولاتی مشمول خدمات پس از فروش ، فروشگاه اریسون می باشد ؟

اگر خسارت وارد شده به محصول از طرف فروشگاه اریسون از قبیل حمل و جابجایی در مسیر و.... باشد محصول مشمول گارانتی بوده ولی چنانچه خریدار در خسارت به وجود آمده دخیل باشد محصول مشمول گارانتی نمی باشد .

2 – اگر محصول دریافتی من دچار تورفتگی،خط و خش یا شکستگی بود و تمایل داشتم از آن استفاده کنم ، درصد شدت آسیب دیدگی به چه صورت قابل تعیین می باشد ؟

خریدار باید از محل آسیب دیده محصول عکس گرفته و آن را به ایمیل info@erison.ir ارسال نماید . در این صورت کارشناسان فروشگاه اریسون بعد از بازبینی محل آسیب دیده درصد خسارت را بین 2% الی 10 % تعیین و به اطلاع خریدار خواهند رساند .

3 - اگر محصول دچار مشکل فنی و یا عدم مطابقت با توضیحات وب سایت و.... داشت چه کاری باید انجام دهم ؟

با فروشگاه اریسون تماس بگیرید .

طرح پیشنهاد اعجاب انگیز ( هاریکا )

1 – من میخواهم مطلع شوم چه نوع محصولاتی و در چه زمانی قرار است به صورت طرح اعجاب انگیز ( هاریکا ) بر روی وب سایت منتشر شود ، آیا چنین امکانی وجود دارد ؟

بله، در صورتی که کاربران هنگام ثبت نام گزینه ( دریافت پیشنهادات ویژه ) را تیک زده باشند میتوانند به واسطه ارسال ایمیل از طریق فروشگاه اریسون نسبت به پیشنهادات اعجاب انگیز مطلع شوند. در صورتی که مشتریان قصد لغو و یا فعالسازی پیشنهادات ویژه را دارند میتوانند درخواست خود را به ایمیل info@erison.ir و یا سامانه 30005698000000 ارسال نمایند .

2 – من در طرح پیشنهاد اعجاب انگیز ( هاریکا ) محصولی را به سبد خود افزوده ولی هنوز سفارش خود را قطعی نکردم ، اگر بعد اتمام طرح اعجاب انگیز سفارش خود را قطعی نمایم ، قیمت محصول تغییر خواهد کرد ؟

بله ، چنانچه خریداران سفارش خود را قطعی نکرده و طرح به پایان برسد مبلغ محصول مورد نظر در سبد خرید تغییر کرده و به روال عادی باز خواهد گشت و فروشگاه اریسون هیچگونه مسئولیتی ندارد .

 قیمت های محصولات ارائه شده

1 – آیا قیمت های محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اریسون برای مشتریان نسبت به بازار ارزان تر است ؟

مشتریان گرامی در نظر داشته باشند قیمت های فروش محصولات بر اساس خرده فروشی بوده و به دلیل اینکه شیوه قیمت گذاری وارد کنندگان و تولید کنندگان بر روی کالای های خود به این صورت بوده که قیمت مصرف کننده در سراسر ایران یکسان باشد فروشگاه اریسون قادر به کم فروشی نبوده و قیمت ارائه شده به مشتریان قیمت تصویب شده می باشد .

2- آیا قیمت های محصولات ارائه شده در وب سایت بروز می باشند ؟

کلیه قیمت های محصولات ارائه شده در وب سایت بروز بوده و هر روز توسط کارشناسان ما آپدیت خواهند شد .


بالا